Компанія «РОСАВА» розробила нове покоління літніх шин медіум сегмента ITEGRO з направленим малюнком протектора. В шині інтегровані інноваційні технологічні і конструктивні рішення для оптимального балансу необхідних технічних характеристик за рівнем шуму, коефіцієнту зчеплення з дорогою і опору коченню, що відповідають новим підвищеним вимогам Євросоюзу (до 01.11.2016 року), і зрослим вимогам кінцевих споживачів до шин.
Назва шини ITEGRO співзвучно зі словом інтеграція (від лат. Integer – повний, цільний непорушений процес, що має своїм результатом цілісність, об'єднання і т. д.) Задумана інтерпретація: шина – єдина точка дотику з водієм, автомобілем і дорогою, що забезпечує безпека і задоволення від водіння.
При розробці шини технічні фахівці компанії «РОСАВА» застосували останні досягнення шинної індустрії, реалізували сучасні конструктивні і технологічні рішення. Шина ITEGRO на стадії сертифікаційних випробувань, але попередні результати підтверджують закладені і очікувані в продукті характеристики, які на рівень вище попереднього покоління шин ТМ ROSAVA.
Нова шина розроблена для споживачів, які цінують співвідношення ціни і якості, сучасний дизайн і головне ― безпека.
Завдяки новим рецептурами гумових сумішей на основі каучуків нових поколінь, високий вміст силіки і c застосуванням органосилана*, так само спеціальним елементам спрямованого малюнка протектора, шина ITEGRO забезпечує чудову керованість на сухій і мокрій дорозі.
Впевнену керованість і високу курсову стійкість автомобіля на всіх швидкісних режимах забезпечує монолітне центральне ребро трапецієподібної форми. Більш того, у міру його стирання, увелиличивается площа контакту з дорогою.
Надійне і передбачувану поведінку шини на сухій дорозі забезпечують особливі елементи малюнка протектора. Великий радіус скруглення підстав широких поздовжніх канавок збільшує жорсткість протектора, поліпшуючи зчеплення з сухою дорогою. Доповненням до цього служать і суцільні плечові ребра.
Відмінної керованості і високим зчіпним властивостям на мокрій дорозі сприяють поздовжні ребра і безліч «дощових елементів», у тому числі чотири широкі канавки, які відповідають за дренаж води.
Для збільшення обсягу відводиться води були створені скошені бічні грані центрального ребра і блоків протектора.
Додаткового відведення води служать і поперечні канавки, розташовані в зоні крайніх суцільних плечових ребер.
В шині збільшені показники зносостійкості завдяки спеціально розробленим гумових сумішей для внутрішніх шарів на основі натурального каучуку, і поперечним канавкам в плечовій зоні протектора. В результаті цього прискорюється відведення тепла, тим самим запобігаючи перегрів шини та продовжуючи термін служби.
Крім поєднання відмінних показників керованості і стійкості, новинка забезпечує високий рівень комфорту. У протекторі передбачені елементи, що знижують рівень шуму ― безліч порожнин овальної форми в ребрі по всій окружності шини, і так звані, дугоподібні канавки, що мають ступінчасту структуру.