Компанія «РОСАВА» розробила нове покоління літніх шин медіум сегмента ITEGRO з спрямованим малюнком протектора. У шині інтегровані інноваційні технологічні та конструктивні рішення для оптимального балансу необхідних технічних характеристик за рівнем шуму, коефіцієнту зчеплення з дорогою й опору коченню, що відповідають новим підвищеним вимогам Євросоюзу (до 01.11.2016 року), і щораз більшим вимогам кінцевих споживачів до шин.
Назва шини ITEGRO співзвучна зі словом інтеграція (від лат. Integer — повний цілісний непорушений процес, який має своїм результатом цілісність, об'єднання тощо) Вигадана інтерпретація: шина — єдина точка дотику з водієм, автомобілем і дорогою, що гарантує безпеку та задоволення від водіння.
Під час розроблення шини технічні фахівці компанії «РОСАВА» застосували останні досягнення шинної індустрії, реалізували сучасні конструктивні та технологічні рішення. Шина ITEGRO на стадії сертифікаційних випробувань, але попередні результати підтверджують закладені та очікувані в продукті характеристики, які на рівень вище попереднього покоління шин ТМ ROSAVA.
Нова шина розроблена для споживачів, які цінують співвідношення ціни та якості, сучасний дизайн і головне ― безпека.
Завдяки новим рецептурам гумових сумішей на основі каучуків нових поколінь, високої вмісту силіки та із застосуванням органосилану*, так само спеціальним елементам спрямованого малюнка протектора, шина ITEGRO забезпечує прекрасну керованість на сухій і мокрій дорозі.
Впевнену керованість і високу курсову стійкість автомобіля на всіх швидкісних режимах забезпечує монолітне центральне ребро трапецієподібної форми. До того ж, у міру його стирання, збільшується площа контакту з дорогою.
Надійна та передбачувана поведінка шини на сухій дорозі забезпечують особливі елементи малюнка протектора. Великий радіус заокруглення основ широких поздовжніх канавок збільшує жорсткість протектора, покращуючи зчеплення із сухою дорогою. Доповненням цьому слугують і суцільні плечові ребра.
Чудової керованості та високим зчепленим властивостям на мокрій дорозі сприяють поздовжні ребра й безліч «дощових елементів», зокрема чотири широкі канавки, які відповідають за дренаж води.
Для збільшення об'єму відвідуваної води були створені скошені бічні грані центрального ребра та блоків протектора.
Додатковому відведення води слугують і поперечні канавки, розташовані в зоні крайніх суцільних плечових ребер.
У шині збільшені показники зносостійкості завдяки спеціально розробленим гумовим сумішам для внутрішніх шарів на основі натурального каучуку, і поперечним канавкам у плечовій зоні малюнка протектора. Унаслідок цього прискорюється відведення тепла, у такий спосіб запобігаючи перегріванню шини та продовжуючи термін експлуатації.
Крім поєднання чудових показників керованості та стійкості, новинка забезпечує високий рівень комфорту. У протекторі передбачені елементи, що знижують рівень шуму — безліч порожнин овальної форми в ребрі по всьому колу шини, і так звані, дугоподібні канавки, що мають ступеневу структуру.